10 Eylül 2009 Perşembe

Microsoft Dynamics NAV - Müşteri Servis Yönetimi


Müşterileriniz servislerinizden ne kadar memnun?
Müşteriler ile etkili ve sürekli bir ilişki kurmanın önem kazandığı gerçeğinden yola çıkan Microsoft Dynamics NAV, kapsamlı CRM özellikleri sunar. Microsoft Dynamics NAV’ın CRM özellikleri iki temel alanda konumlanıyor. Satış boyutunda bakıldığında müşterilerle etkin bir iletişim sağlamak, müşterilerin beklentilerine ve taleplerine en uygun teklifleri oluşturarak onlara sunmak Microsoft Dynamics NAV’ı CRM özelliği ile mümkün olur. Diğer yandan müşterilerine farklı kanaldan hizmet veren kurumların sundukları hizmetin kalitesini en süt seviyeye çıkarması, müşterilerinin beklentileri çerçevesinde hizmetleri konumlandırması da Microsoft Dynamics NAV’ın sağladığı avantajlar arasında yer alır.

Hizmet Yönetimi : Microsoft Dynamics NAV, müşteriye sunulan hizmetin kalitesini artırırken verimliliği en üst seviyeye çıkarmak, maliyetleri en iyi biçimde kontrol etmek, kaynakları optimumda kullanmak gibi amaçların da gerçekleştirilmesine zemin hazırlar. Bunun sonucunda kurumlar hizmet kalitesini yükseltirken rekabet avantajı elde eder. Örneğin çok önemli bir müşteri ciddi bir sorunla karşılaştı ve bunun çözümü için müşteri yetkiliye yönlendirildi fakat yetkili yerinde olmadığı veya uygun durumda olmadığı için müşteri defalarca denemesine rağmen yetkiliye ulaşamadı. Microsoft Dynamics NAV’ın saha hizmetleri özelliği sayesinde yetkililerin uygun olup olmadığını görmek, en uygun ve doğru yetkiliyi anında müşteriye yönlendirerek müşteri tatminini sağlamak mümkün.

İyi Hizmet Karlılık Getirir
Hizmet söz konusu olduğunda müşterilerilerin yüksek beklentisi vardır. Varolan birçok başarılı hizmet organizasyonlarına bakarsak biliyorsunuz ki müşterilerinizi hayal kırıklığına uğratmayı göze alamazsınız. Ancak iyi hizmet sunmak masraflı olabilir.

Müşteri gereksinimlerinizi karşılamak için verdiğiniz hizmetleri genişletmek karlı olsaydı ne olurdu?
Microsoft Dynamics NAV’daki Servis Yönetimi uygulama alanı, hizmet operasyonlarınızın üretkenliğini arttırmanıza ve aşağıdakileri yapabileceğiniz için rekabetçi yönünüzü güçlendirmenize yardım eder:

- Maliyetler üzerinde daha sıkı denetim sağlama
- Maksimum verimlilik için kaynaklarınızı düzenleme
- Daha iyi hizmet düzeyleri sağlayarak var olan müşterilerinizden kar elde etme

Neyi Ne Zaman Yapacağınızı Bilin
Verimli olmak istiyorsanız, ilerisini planlamalısınız. Servis Yönetimi ile hangi siparişlerin ne zaman karşılanmasını gerektiğini bildiğinizden doğru satınalma kararları alırsınız.

Şunları yapabilirsiniz:
Gereksinim duyduğunuzda istediğiniz yedek parçaların ve maddelerin kullanılabilir olup olmadığını görmek.
Tüm açık hizmet siparişleri için neyin ne zaman sipariş edileceğini görmek amacıyla taleplerinizi toplamak.
Uzun ve masraflı işlemler otomatikleştirildiği için çalışanlarınız siparişleri daha verimli karşılar. Çalışanlarınız zamandan tasarruf ettiği için paradan tasarruf edersiniz.

Müşteri sözleşmelerine, garantilere ve hizmet bilgilerine anında erişim kazanırsınız. Daha da fazlası, önemli bilgileri izlemek için daha az zaman harcar ve bölgeleri, uzmanlıkları ve hizmet maddelerini özel hizmet siparişlerini karşılamak için tahsis edebilirsiniz

BUMERANG