6 Ocak 2010 Çarşamba

Kimyasal madde üreticileri için neden Microsoft Dynamics?




Hızlı teslimat ve düşük maliyet konusundaki müşteri talepleri ve ayrıca artan biçimde sıkı devlet düzenlemeleri kimyasal madde üreticileri için birçok sorun oluşturur. Sürekli yeni ürün formülleri gereksinimi, sık paketleme değişiklikleri eklendiğinde sonuç, geliştirme, satın alma, üretim, dağıtım ve satış dahil her alanda artan bir karmaşıklıktır.


Microsoft Dynamics iş yazılımı, formül yönetimi ve etkili talep planlamayı destekleyen güçlü ve esnek üretim, finans ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) çözümleri sağlar. Microsoft ve iş ortakları, geliştirme döngülerini azaltmanıza, müşteri trendlerine hızlı yanıt vermenize ve değişen düzenlemelere uymanıza yardımcı olan sistemler sağlar. Doğru sistemin kullanılmasıyla işlemleri geliştirebilir, tedarik zincirinde görünürlük sağlayabilir ve rekabet kapasitenizi artırabilirsiniz.

Formülleri daha iyi bir şekilde yönetin
- Manuel kayıtlar ve elektronik tabloların ötesine geçin.
- Geliştirmeyi doğrudan yığın ve formül yönetim, envanter bilgileri, tedarik ve üretim planlamayla entegre edin.
- Ham materyal özelliklerine göre formülleri otomatik olarak ayarlayın.
- Formülde tanımlanan standartlarla kazançları izleyin.
- Etki, raf ömrü, sınır ağırlık, sınıflandırma, lot ve ölçüm birimleri gibi ürüne özgü materyal özelliklerini takip edin.

Üretim, kalite ve uyumluluğu takip edin
- Entegre bilgiler, kapsamlı lot ve üretim izleme ve uçtan uca şeffaflıkla tam takip uygulayın.
- Kalite değişiklikleri veya beklenmeyen koşullara hızlı, proaktif ve bilgiye dayanan yanıtlar verin.
- İzleme, test etme, karantinaya alma ve ürün düzey azaltma için Kalite Güvencesi Kontrolü (QAC) süreçlerini kolaylaştırın ve etkili geri çağırma prosedürlerini destekleyin.
- Kolaylıkla uyumluluk belgeleri sağlayın.

Daha fazla verimlilik için bağlanın ve otomatikleştirin
- Şirket içi sistemleri bağlayın ve temel bilgileri müşterileriniz ve tedarikçilerinizi kapsayacak şekilde genişletin.
- İş ve üretim süreçlerini otomatikleştirin, işlemleri hızlandırın ve operasyonel geliştirmeler için bilgi edinin.
- Üretim için verimli bir şekilde çizelge oluşturun, yönlendirmeleri tanımlayın ve ortak ürünler ve yan ürünleri planlayın.
- Üretim özelliklerini modelleyerek ve hassas kapasite planlama ve ilgili üretim maliyetlerini sağlayarak, ortaya çıkan yeni fırsatlara yatırım yapın.

Çalışanlarınıza, başarılı olmaları için gereken bilgileri sağlayın.
- Birden fazla tesis ve departmandan gelen verilerin tek, gerçek zamanlı görünümünü sağlayın.
- Kuruluşunuz bütününde güvenilir, görev tabanlı bilgilere merkezi erişim sağlayın.
- Şirket içi araştırma, üretim, satış ekipleri ve şirket dışı ortaklar arasındaki işbirliğini geliştirin.
- Üretim çizelgeleri, kapasite, mağaza katı etkinlikleri ve üretim maliyetleri hakkında gerçek zamanlı bilgilerle envanteri kontrol edin.

http://www.pargesoft.com/ Microsoft Dynamics NAV Global Partner

BUMERANG