31 Ocak 2010 Pazar

Microsoft Dynamics CRM ders oluyor

Kadir Has Üniversitesi, CRM teknolojileri gibi dünyadaki en son yenilikleri eğitim programına dahil ediyor.


Özel üniversiteler arasında yüksek başarı oranı ile dikkati çeken Kadir Has Üniversitesi, bir ilke daha imza atarak, Microsoft Dynamics CRM’i ders olarak okutmaya hazırlanıyor. Üniversite Yönetimi Microsoft Dynamics CRM’i seçmeli ders olarak Mühendislik Fakültesi’nin müfredatına almak üzere Yüksek Öğretim Kurumu’na (YÖK) başvurdu.

Üniversitenin bu adımı, crmAcademy ve Kadir Has Üniversitesi işbirliğiyle gerçekleşen ve Meslek Yüksekokulu öğrencilerini hedefleyen “Microsoft Dynamics CRM ile Müşteri Ilişkileri Yönetimi” pilot sınıf uygulamasının başarıyla tamamlanması ardından açıklandı.

1 Temmuz 2009 tarihinde Kadir Has Üniversitesi Selimpaşa Yerleşke'sinde pilot sınıfı uygulaması olarak başlayan ve yaklaşık 5 hafta süren “Microsoft Dynamics CRM ile Müşteri İlişkileri Yönetimi” programı kapsamında öğretim görevlileri crmAcademy kurucusu Engin Alan tarafından 30 saat eğitim verildi. Programın tamamlanması ardından Üniversitede Microsoft ve crmAkademi katılımıyla yapılan törende pilot sınıfı tamamlayan öğretim görevlileri eğitim sertifikalarını aldılar.

crmAcademy’den eğitim alan öğretim görevlileri, Selimpaşa Kampusü’ndeki Kadir Has Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu’nda öğrencilere uygulamalı eğitim verecekler.

Kadir Has Üniversitesi tarafından yapılan başvuru sonuçlandığı takdirde, “Microsoft Dynamics CRM ile Müşteri İlişkileri Yönetimi”, 2009-2010 eğitim döneminde Kadir Has Üniversitesi Cibali Kampusü’ndeki Mühendislik Fakültesi’nde seçmeli ders olarak devam edecek.

http://www.computerworld.com.tr/ web sitesinden alınmıştır.

http://www.pargesoft.com/ Microsoft Dynamics ERP Çözüm Ortağı

BUMERANG