12 Aralık 2012 Çarşamba

18 Aralık 2012 Microsoft Dynamics Zirve

18 Aralık 2012 tarihinde yapılacak olan Microsoft Dynamics Zirvesi ile, şirketlerinde kurumsal bilgi sistemlerini yenileme  niyetinde olan firmalar, mevcut müşterilerimiz ve bilgi teknolojileri sektöründe hizmet veren firmalara, Microsoft Dynamics ürünlerinin son sürümleri, iş ortaklarımızın sektörel çözümleri ve mevcut müşterilerimizin gerçekleştirdikleri projelerin kapsamı ve  elde ettikleri faydalar aktarılacak. Sabah ana seansında,  yeni ürün sürümlerimiz Microsoft Dynamics AX 2012 ve Microsoft Dynamics NAV 2013 hakkında detaylı bilgiler aktarıldıktan sonra, Microsoft Dynamics CRM 2011 R9 tanıtımı da yapılacak.

Ana seansımız doğada hayatta kalma uzmanı Sn. Serdar Kılıç’ın sunumu ile bitecek.  Sn. Serdar Kılıç,  doğada hayatta kalmak ile iş hayatında firmaları rekabette öne çıkartacak kurallar arasındaki benzerliklere odaklanan bir konuşma yapacak. Doğada hayatta kalmak için kullanılabilecek araç ve malzemelerin, benzer bir düşünce ile şirket ve çalışanlarına da bilgi teknolojileri aracılığı ile sunulması gerektiği ortaya konacak. Microsoft Dynamics ERP ve CRM ürünlerinin güçlü altyapısı, hızlı ve kapsamlı uyarlama imkanları ve kullanıcılara kolay kullanım için sağladığı imkanlar ile, rekabette kullanabileceğiniz en iyi araçlar olduğu, örnekler ile gösterilecek.


Zirvede Odaklanacağımız Ürünlerimiz:
ERP: Kurumsal Kaynak Planlaması

CRM : Müşteri İlişkileri Yönetimi

Firmaların muhasebe, satın alma, stok yönetimi, satış, maliyet muhasebesi ve müşteri ilişkileri yönetimi için kullandıkları entegre yazılımlardır. Firmaların müşterilerine en kaliteli, en düşük maliyetli ürün ve hizmet sunmalarına yardımcı olmak için tüm iş süreçlerini entegre biçimde koordine etmelerini ,gerekli bilgileri oluştukları yerde tek seferde girmelerini ve verinin sorunsuz biçimde paylaşılarak, tüm süreçlerin hatasız ve  yüksek verimli  çalışmalarını sağlar.

Firmaların en az kaynakla, en fazla çıktı elde etmelerini , süreçleri işlerken en az hata yapmalarını ve alacakları kararlar için maksimum bilgi/analize ulaşmalarını  sağlar. 

Çoğu firma kendi içlerinde bir ürünü ne kadar kaynakla ürettiklerini, ne kadar stokladıklarını, ne kadar sürede sattıklarını, satarken ne gibi taviz verdiklerini ölçemezler. Ya ölçmek için gerekli ek kaynakları sağlayamayacaklarını düşünürler  ya da ölçmenin mümkün olamadığını, hislerine güvenmenin daha doğru olduğunu düşünürler. Bazı firmalar ise denemişler ama ya ürünün sıkıntılarından ya da kendi süreçlerini iyi yönetemediklerinden, belli bir bütçe harcamalarına rağmen, istedikleri geri dönüşümü alamadıkları için temkinli yaklaşırlar.

Zirvemizde her firmanın tek bir uygulama ve tek bir veri tabanında bilgi ve süreçlerini toplayarak, rekabet güçlerini arttırmalarını tavsiye ederken, bu iş için en uygun ürünün toplam sahip olma maliyeti ve elde edilecek faydaların boyutu göz önüne alındığında  Microsoft Dynamics olduğunu anlatacağız. Şu an Dynamics ürünleri kullanan müşterimiz, paralel sunumlarda kendi projelerini ve kazanımlarını anlatacaklar. Paralel sunumlarımızda Nissan, Collezione, Colin’s, Eroğlu Gayrimenkul, Albayrak Holding, Turkcell, Coca Cola, Karaca Züccaciye, Sunar Mısır ve diğer 30 farklı ölçek ve sektörden müşterilerimiz, yapacakları sunumlar ile, kendi tecrübe ve tavsiyelerini katılımcılar ile paylaşacaklar.

Microsoft Dynamics ürünlerinin öne çıkan ve pazardaki diğer ürünlerden ayırt edici en önemli özelliklerini ise şöyle sıralayabiliriz.

Esnek : Yazılımlar genelde firmaların geliştirme departmanlarının yapmış olduğu analizler sonucu geliştirilir ve parametreler ile müşterinin özel ihtiyaçlarına uygun hale getirilmeye çalışılır. Microsoft ise müşterilerin sadece analistlerin yapmış olduğu tasarıma uymaya zorlanmalarını istenmez. Firma ve çalışanların, kendi tercih ve iş yapış biçimlerini sisteme hızlı ve kolay bir şekilde tanıtabilmeleri amaç edilmiştir.

Güçlü: Microsoft ERP ve CRM ürünleri Pazar payı yüksek rakipleri tarafından büyük kurulumlar ve büyük veri üreten firmaları için uygun olmadığını yayarlar. Oysa SQL Server’ın artan gücü ile birlikte dünya üzerinde çok büyük veri tabanlarını ve işlem hacimlerini desteklemektedir. Yüksek veri oluşturan işletmelerden WallMart, Carrefour, Microsoft X-Box üretimi gibi yurt dışı referansları gibi, Türkiye’de yüksek dataya ulaşmış Assan Alüminyum, Sarten Ambalaj, Nestle Erikli, Garanti Emeklilik, Aegon Emeklilik vb referanslarımız ile çok güçlü bir yapı sunmaktadır.

Kolay: Genelde rakiplerimizin ürünlerini kurmak ve çalışmaya hazır hale getirmek uzun zaman ve emek gerektirir.  Kurulumu gerçekleştiren kadroların içinde değişiklikler yaşandıkça sistemi bilen ve nasıl kullanılması gerektiğini bilen kişiler değiştikçe, sistem eskir, güncel ihtiyaçlara cevap veremez hale gelir. Kullanıcılar kullanmakta zorlanınca, kendilerine özel yazılımlar istemeye başlarlar.  Bu durum ilk başlarken firmanın  hedefi olan, tüm firmayı tek bir sistem ve veri tabanında çalıştırma idealinden uzaklaştırır.  

Ortada sadece muhasebe ve stok yönetimini yapan ama diğer tüm süreçlerin dışarıdan yönetildiği, dışarıda oluşan verilerin  sisteme sonradan girildiği ya da entegre edildiği masraflı ve hantal yapılar ortaya çıkar. Bu da ilk yola çıkılan noktadan çok az bir ilerleme demektir ve maliyeti çok yüksektir. Oysa Microsoft Dynamics ile kullanıcılar zaten yıllardır kullanmakta oldukları ürünlere çok benzer mantık ve görünümdeki ekranlar ile  sisteme çok kolay adapte olurlar. Microsoft Dynamics’in değişiklik ve geliştirmeye açık yapısı, tüm ihtiyaçların sistem içinde kolay ve hızlı geliştirilmesine imkan tanır. Böylece sistem, anlık ve orta vadeli değişimlere hızlı adapte olarak,  sürekli güncel kalır. Ayrıca sistemin kolay ve yeni gelenler tarafından kolay anlaşılır olması, kullanıcılar değişse bile sistemin herkes tarafından kullanılmasına ve  firmanın tüm bilgi ihtiyacına tek başına cevap verebilmesine olanak sağlar.

18 Aralık’da  sizleri aramızda görmek bize onur verecektir.
Kayıt Olmak İçin : Microsoft Dynamics Zirve 2012

BUMERANG

Follow by Email