16 Ağustos 2013 Cuma

Perakende Sektörü için Microsoft Dynamics-1


Günümüzde perakende dünyası, ürkütücü bazı güçlüklerin yanı sıra, benzersiz bazı fırsatlar sunmaktadır. Ekonomik faktörler, ürünlere ve alışveriş biçimlerine ilişkin seçeneklerin artması ve bilgiye sınırsız erişim, günümüzde alışveriş yapanları teşvik ediyor ve bu olgulardan destek alarak, perakende deneyimlerinden daha fazlasını beklemelerine yol açıyor.

Ayrıca, perakende deneyiminin fiziksel mağazaların duvarlarının çok ötesine odaklandığı ve artık perakendecinin web sitesinden ve çağrı merkezinden pazarlara ve sosyal ağlara kadar her şeyi içerdiği görülüyor. Diğer bir deyişle, günümüzde perakende, her kanaldan perakende haline gelmiş durumda.
Giderek daha fazla sayıda tüketici ayda en az bir kez çevrimiçi alışveriş yaptığını; artan sayıda tüketici alışveriş yapmadan önce favori perakendecileriyle ilgili bilgi edinmek için Facebook'a baktığını; ve perakende kuruluşlarının daha dolaysız ve kişiselleştirilmiş bir marka deneyimine olanak tanımak için fiziksel mağaza yerlerini genişletmeyi ve yeniden tanımlamayı istediklerini gösteren pazar verileri, bu çok yönlü müşteri ilgisini ortaya koyuyor.
  • Ortalama Tüketici
  • Desteklenen Tüketici
  • Çok Kanallı
  • Her Kanaldan
  • Sosyal Ağ
  • Sosyal Ticaret
  • Kitlesel Ticaret
  • Şirketin Kanalı
  • Benim Kanalım
  • Yerel İşletme
  • Göze Çarpan
 Ancak, müşterinin ilgisini çekme yollarındaki bu patlamayla birlikte, günümüzün en önemli zorluklarından birisiyle karşılaşıyoruz: tüketiciler ilgi gösterdikleri her noktada bağlantı kuracakları saydam ve tutarlı bir perakendeci olmasını bekliyorlar. Aslında, bu, günümüzde tüketicinin “Bana eksiksiz bir alışveriş deneyimi sağlayın” derken istediklerinin yalnızca bir yanı.

Bugünün tüketicisi bu deneyimi nasıl tanımlar?
Kişisel. “Perakendeci kim olduğumu bilir ve benimle bir kişi olarak ilgilenir. Sundukları ürün tam olarak benim aradığım şey ve bireyseI olarak benimle ilgileniliyor ve kişiselleştirilmiş özel teklifler alıyorum. Harcadığım zaman ve ayırdığım bütçeyle en fazlasını elde etmeme yardımcı oluyorlar.”
Akıcı. “İstediğim yerde ve istediğim zaman, istediğim aygıtı kullanarak perakendeciyle bağlantı kurabiliyorum. İster mağazada, isterse çevrimiçi olsun, beni tanıyan bir perakendeciden aynı deneyimi elde ediyorum. Favorim olan sosyal sitenin promosyonu taşınabilir aygıtımda benimle birlikte yolculuk yapıyor ve daha sonra kolayca talepte bulunabiliyorum.”
Farklılaştırılmış. “Perakendeci, istediğim şeyi iyi bir fiyata edinmemi kolaylaştırıyor. Çalışanları yardımcı ve etkili oluyor—mükemmel müşteri hizmeti sunuyorlar. İşlerini alışveriş yaptığım diğer mağazalara göre her zaman daha iyi yapıyorlar. Burada genel olarak en iyi deneyimi yaşıyorum.”

Kişisel
…Beni tanıyorsunuz

Akıcı
… Ne istediğimi biliyorsunuz

Farklılaştırılmış
… İlk önce siz aklıma geliyorsunuz

Şurası çok net: yeni bir perakende gerçekliği ortaya çıktı.

Dinamik Perakendeci
Bu yeni perakende dünyasında başarılı olmak, perakendecilerin daha etkili bağlantılara sahip olması, daha fazla desteklenmeleri ve daha önce olmadıkları kadar proaktif olmalarının gerektiği anlamına geliyor. Kısacası, dinamik olmaları gerekiyor. Bunun içinse şunlar gerekli:

  • Bağlantılı Olmak, tüm kanallar üzerinden dinlemek, öğrenmek ve tutarlı, işe yarar denetimlerle yanıt vermek, nasıl, ne zaman ve nerede alışveriş yapmak isterlerse istesinler, müşterilere istediklerini sunmak.
  • Kişisel Olarak İlgilenmek, değişen global bir işgücüyle üretkenliği ve müşteri hizmetlerini artırmak, en değerli varlıkları olan insanların tam potansiyellerine kavuşmalarına yardımcı olmak.
  • Atak ve Fırsatçı Olmak, kritik bilgilere gerçek zamanlı erişerek, performansı optimize ederek, trendlere hazırlanarak ve fırsatlardan yararlanarak, işlerini içgörüye dayalı olarak yürütmek. Bunların tümü, işe gerçekten de 360 derecelik bir bakış açısıyla bakılmasını gerektiriyor.

Bağlantılı
…Ne istiyorlar – istedikleri şekilde, zamanda ve yerde

Atak ve Fırsatçı
…Tepki vermenin durduğu yerde stratejik planlama başlar

Kişisel Olarak İlgili
….Anlık içgörü, ilgili perakende

Son olarak, Dinamik Perakendeci yeni pazar fırsatlarından hızlı bir şekilde yararlanmak istiyor. Bu ise, işlerini kısıtlama olmadan esnetme, artırma veya değiştirme yeteneğine sahip olmak, yeni iş modellerini kolayca uygulamaya koymak veya iş akışlarını anında oluşturmak ve yürütmek anlamına geliyor.

VİZYONDAN GERÇEĞE
Microsoft'un, tüm dünyada perakendecilere platform yazılım çözümleri sağlamak konusunda zengin bir tarihçesi var. Fakat, müşteriye odaklanan güçlü markalarımız ve iş uygulamalarına yaptığımız önemli miktardaki yatırımlar sayesinde ve Microsoft Mağazalarının açılmasıyla birlikte kendi başımıza bir perakendeci olarak, perakende sektörüne odaklanmamız ve bu alandaki uzmanlığımız önemli ölçüde olgunlaştı.

Yılda 10 milyar ABD doları tutarındaki ARGE yatırımlarımız sayesinde, teknoloji alanında perakendecilere sunulan Microsoft portföyü aracılığıyla paylaşılacak ve yararlanılacak önemli yenilikler var: 
  • Uygulamalar—Microsoft Dynamics (POS, Ürün Satışı, Çoklu Kanal ve Mağaza yönetimi, Sipariş ve Tedarik Zinciri Yönetimi, Finans, CRM); Microsoft SharePoint; Microsoft Office; Windows; Microsoft SQL Server; Microsoft Tag
  • Aygıtlar—Windows Mobile; Surface; Kinect; Windows bilgisayarları ve tabletleri
  • Dağıtım—Microsoft Hizmetleri
Açıkça görülüyor ki, perakende söz konusu olduğunda Microsoft “işin içinde.”
Güçlü CRM yeteneklerine ek olarak, Perakende için Microsoft Dynamics'i günümüzde perakendeciliği destekleyen kritik senaryoların gereksinimlerini karşılayacak şekilde tasarladığımız ve yarının yenilikçi senaryolarını gerçekleştirmeyi olanaklı hale getirdiğimiz Microsoft Dynamics söz konusu olduğunda, bu durum en net şekilde  görülüyor.

Geçmişin sorunlarını çözmek için oluşturulan perakende yazılımlarının tersine, Perakende için Microsoft Dynamics, perakendeciler için karmaşıklığı azaltan modern ve birleşik bir teknoloji sunumudur. Müşterilerle bağlantı kurarak, çalışanlarını destekleyerek ve marka vaadini yürütmedeki mükemmellikle yerine getirerek, onların en önemli noktalar üzerinde odaklanmalarına olanak tanır.

Kısacası, Perakende için Microsoft Dynamics perakendecilerin dinamikleşmesine yardımcı olmak için geliştirilmiştir.

Perakende için Microsoft Dynamics ile aşağıdakileri yapabilirsiniz:
Müşterilerle bağlantı kurmak. Herhangi bir kanal veya aygıt üzerinden kişiselleştirilmiş kolaylık ve saydamlık sağlamak için, tam olarak entegre çevrimiçi mağaza dahil, her kanaldan bağlantı yetenekleri hazır olarak teslim edilir. Artık müşteriler kendi koşullarına göre satın alabilir, seçebilir, iade edebilir veya değişim yapabilirler. Ve sosyal ve mobil ticaret desteği, aygıtları veya sosyal ağları hedefleyen promosyonlar, indirimler veya kuponlar sunabileceğiniz ve müşterinin ilgisini çekmek için yeni fırsatlar oluşturabileceğiniz anlamına gelir.

Çalışanları desteklemek. Siparişleri perakende satış noktasında oluşturarak ve yöneterek, müşterilerle yüz yüze iletişimden en fazla yararı sağlamaları için satış görevlilerine gerek duydukları tüm bilgileri vererek, zengin ürün ayrıntıları sağlayın ve özelleştirilmiş içerik görüntüleyin. Doğru, zamanında ve alakalı kararlar alabilmeleri için, her bir kullanıcıyla ilgili kısa ve öz bilgiler sağlayan bilgi panoları olan Rol Merkezleri üzerinden çalışanlarınıza gerekli bilgileri verin.

İşinizi içgörüyle yürütün. Tüm kanallar için tek bir her kanaldan yönetim motoru karmaşıklığı azaltır ve trendleri beklemede proaktif olmak söz konusu olduğunda perakendecilerin gereksinim duyduğu tüm içgörüyü sağlar. Bu arada, güçlü ürün satışı işlevselliği kontrolü perakendecilere devreder ve sınırsız kategoriler ve hiyerarşiler, müşteri talebini doğru ve etkili şeklide karşılamak için sınıflandırma ve yenileme yapmaya kalkışmayı olanaklı kılar.

Perakende için Microsoft Dynamics, Dinamik Perakendeciyi, perakende kanallarında perakende vizyonunuzu yerel veya global olarak uygulamaya koymak için kullanabileceğiniz teknoloji ve özelliklerle donatır. Perakende satış noktası, her kanaldan yönetim, mağaza işlemleri, ürün satışı, tedarik zinciri ve daha fazlasını tek bir uçtan uca çözümde bir araya getirmek, işinizle ilgili tüm işlemlerde tam görünürlük ve kullanıcılarınıza destek sağlar.
  • Mağazalar
  • Katalog
  • Kiosk
  • Web
  • Mobil
  • Sosyal Ortam
  • Finans
  • Tedarik Zinciri Tümleştirme
  • Yenileme
  • Talep Planlama
  • Müşteri Hizmetleri
  • Perakende
  • Pazarlama
devam edecek...

BUMERANG

Follow by Email