28 Ekim 2015 Çarşamba

CIO + CMO = CIMO

Önde gelen kuruluşlar bu iki rolü neden birleştiriyor, BT ile Pazarlamanın ortak bir görüşü paylaşması için işbirliği yapmasını neden sağlıyor?
12.01.2014 Avanade ve Microsoft Enterprise Ekibi
Modern kuruluşta, iş yapma şekli son yirmi yıl içinde, son yüz yıl içinde olduğundan daha fazla değişti: dijital ortamın yükselişi, iletişimin hızı ve insanların ve verilerin çevrimiçi olarak birbirine bağlanması, işletmenin işini yapma şeklini değiştirdi.

Teknoloji ile pazarlamanın kesiştiği nokta, bunun en belirgin olduğu yerlerden biri.
Güçlü müşterinin (ve 24 saat çevrimiçi itibar yönetiminin) yükselişi, ürünlerin tasarlanma, teslim edilme, pazara sunulma ve özellikle de desteklenme biçimlerinde değişiklikler yapılmasını zorunlu hale getirdi. Ayrıca, müşteri bu yeni ortamın merkezinde bulunuyorsa, müşteriye odaklı inovasyondan kim sorumlu? Tüm teknoloji stratejilerinden sorumlu olan CIO mu, yoksa markayı yönetmekten ve bu müşteri ile bağlantı kurmaktan sorumlu olan CMO mu?

cio

Pek çokları, sorumluluğun iki pozisyon arasında paylaşıldığını ve Avanade tarafından CIMO Bakış Açısı olarak tanımlanan görünümün ortaya çıktığını öne sürüyor. Bu bakış açısının oluşturulması, bir şirketin ileriye dönük dijital vizyonunu bütünleştirmek ve ardından harekete geçirmek ve güçlü kurumsal stratejiler belirlemek için nadiren elde edilen bir fırsat. Biz hızlı yanıt veren kuruluşa ve şirketlerin nasıl güçlü bir esnekliğe sahip olabileceğine odaklanmaya devam ederken, bu rollerin bir araya gelmesi ve yeni dallar oluşturarak gelişmesi kadar etkili bir değişimi öngören çok az fikir ortaya çıkıyor.

Bu makale, Microsoft'un Kurumsal ve İş Ortağı Grubu Genel Müdürü Rich Reynolds dahil olmak üzere, günümüzde en fazla öngörüye sahip iş liderlerinden bazılarıyla gerçekleştirilen görüşmeleri içeriyor. Bu karma bakış açısının, müşterilerinize daha iyi hizmet sunmak için kuruluşunuzun gereksinim duyduğu sonraki adımı nasıl oluşturabileceğini keşfedin.

Makalenin tamamı için

BUMERANG