12 Nisan 2016 Salı

Depreme dayanıklı mıyız?

Deprem olduğunda iki şey evinizi ayakta tutar, birincisi iyi atılmış bir temel, ikincisi ise binayı taşıyan kolonlardır. Malzemeden çaldığınızda evinizin ilk sarsıntıda yıkılması kaçınılmazdır.

Ülkemiz arazi olarak depremler kuşağında yer aldığından, her an bu sarsıntıyla karşılaşmaya hazırlıklı olmamız gerekiyor. Klasik depremlerin ardından gelen artçı depremlerde yapının güçlü olması durumunda sizi güvende hissettirecektir.

Ülkenin zemin yapısının yer aldığı bu deprem kuşağının benzerini ekonomik anlamda da sürekli yaşamaktayız. Üretim yapan, hizmet veren, alım satış işleri ile uğraşan yani kısaca paranın faal olduğu tüm iş kollarında her an bir krizle karşı karşıya kalabiliyoruz –ki ortalama da her iki üç senede bir kalıyoruz da-
 
Ürettiğimiz ürün, verdiğimiz hizmeti yapımızın temeli olarak düşünürsek eğer, müşterilerimiz bu binanın taşıyıcı kolonları oluyorlar. Olaya bir ticari işletme açısından baktığınızda, hem ürününüz hem de hizmetiniz kaliteli olmalı ki yapınız sağlam kalabilmeli.

Müşteri memnuniyetinin her an daha fazla önem kazandığı, ekonomik depremlerin sürekli olduğu, kriz masalarında bile çözülemeyen krizlerin ortasında, müşterileriniz için sağladığınız her avantaj sizi ayakta tutacaktır. Müşteri ilişkileri yönetimi sistemleri burada devreye girerek, size güvenli bir yaşam alanı sağlayacaktır. Bu nasıl mümkün olabilir? Diye sorarsanız, birincisi, müşterilerinizin işletmeniz ile olan bütün süreçlerini takip ettiğiniz için onun satın alma alışkanlıklarını öğrenmiş olacaksınız, ikincisi ise kendisini değerli hissettirecek küçük jestler ile size bağlı kalmasını sağlayacaksınız…

Müşteri ilişkileri yönetim sistemi ile olası krizlere karşı daha güçlü ve dayanıklı olmanın yöntemlerini öğrenin. Bu konuda dünyanın en çok tercih edilen yazılımı olan Microsoft Dynamics CRM ile tanışmak istiyorsanız, bizimle 0216 575 6070 numaralı telefondan ya da info@crm365.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz…

BUMERANG