5 Ekim 2009 Pazartesi

Pargesoft Ekibi - Pargesoft Team / Microsoft Dynamics NAV and AX


EKİBİMİZ

Microsoft’un Türkiye pazarına Microsoft Dynamics ERP yazılımları ile girmeye karar verdiği günden itibaren Microsoft Dynamics NAV’ın (eski adıyla Navision) Türkiye yerelleştirmesini gerçekleştirmek üzere kurulmuş olan ekip, Türkiye ve EMEA bölgesindeki en deneyimli ve geniş kadrolardan birisi olarak, müşterilerine hizmet vermeye devam ediyor.


Microsoft Dynamics ERP Uzmanlıkları, Yazılım Geliştirme Araçları, Microsoft SQL Server başta olmak üzere İlişkisel Veritabanı Yönetim Sistemleri ve İş Zekası uygulamaları konusunda çok sayıda uzmanlık ve sertifikasyonun sahibi olan ekibimiz, toplamda 100.000 saatin üzerindeki ERP Projesi deneyimini her geçen gün artırarak yeni başarılı projeleri hayata geçirmektedir.

ERP Projelerinin önemli başarı kriterlerinden bir tanesi olan proje ekip üyelerinin devamlılığı açısından %100 performans seviyesinde hizmet veren ekibimiz, proje başarısı ve müşteri memnuniyeti açısından sektör ortalamalarının çok üzerinde performans göstermektedir.

Ekibimizin sahip olduğu sertifika ve uzmanlıklardan bazıları;
- Tüm Microsoft Dynamics NAV Uzmanlıkları
- Microsoft SQL Server ve İş Zekası Uzmanlıkları
- Yazılım Geliştirme Uzmanlıkları
- Microsoft Sharepoint Uzmanlıkları


OUR TEAM
Our team – as the localization partner of Microsoft Dynamics NAV for Turkey - is carrying on delivering high quality services to our client since launch of Microsoft Dynamics NAV (formerly known as Navision).

Total ERP Implementation Experience of our team is more than 100.000 hours. Continuity performance ratio of our team members during our ERP implementation projects is 100%. We’re one of the most successful ERP partners at our region in respect of customer satisfaction ratio and project quality.

You can find the list of our several certificates and competencies below;
- All Microsoft Dynamics Competencies for Microsoft Dynamics NAV
- Microsoft SQL Server & Business Intelligence Competencies
- Competencies for Contemporary Development Tools
- Microsoft Sharepoint Competencies

http://www.pargesoft.com/

4 Ekim 2009 Pazar

Microsoft Dynamics NAV for food and beverage companies


Microsoft Dynamics NAV for food and beverage companies

How do you adapt to meet customer and regulatory demands in an affordable way—and still grow your business? Successful food and beverage companies are leveraging software technology to build agile business processes, and are turning the compliance challenge into a competitive advantage.
Microsoft Dynamics NAV is a business management solution for small and midsize organizations that rapidly adapts to the unique way you do business, enabling your people to be effective and your business to be competitive.

Operations management

  • Streamline processes.
  • Lower costs.
  • Provide immediate access to real-time data.
  • Monitor critical events and cash-flow issues.

Inventory management

  • Track and trace items at any time during the sales, purchase, and transfer process.
  • Maintain accurate inventory data.
  • Automatically capture and register stock data.
  • Allocate unique barcodes to products and materials.
  • Monitor potential item shortages.

Compliance

  • Respond quickly with precise information.
  • Accurately collect, record, organize, and retrieve product details.

Analysis and business intelligence

  • Transform compliance data into decision-driving intelligence.
  • Extract, analyze, and present data from across your entire business.
  • View and compare product quality data.
  • Monitor sales and profitability trends.

Supply chain management

  • Improve your interactions with customers and suppliers.
  • Provide efficient Web-based self-service and computer-to-computer interaction.
  • Supply appropriate, precise information online.
http://www.pargesoft.com/

Microsoft Dynamics NAV - Telekom Sektörü Çözümü




Telekom
Diğer tüm sektörlerin altyapısını oluşturan bir sektör olan telekomünikasyon, kendi içerisinde de her geçen gün büyümekte. Milyonlarca müşteriye farklı çeşitlilikte hizmetler sunan, iletişim gibi önemli bir hizmeti kesintisiz ve güvenli biçimde vermeyi amaçlayan telekomünikasyon sektörü, Türkiye’de de en son gelişmelerle birlikte önemli bir yükselme dönemine giriyor.

İletişim gerek bireysel gerekse kurumsal açıdan hiçbirimizin vazgeçemeyeceği son derece önemli bir konu. Bu alanda faaliyet gösteren telekomünikasyon sektörü ise iletişim altyapısının sağlanmasından katma değerli mobil hizmetlerin sunulmasına kadar oldukça geniş bir iş alanına sahip. Böylesine geniş bir sektörde hem hizmet kalitesini yüksek tutmak hem de müşterilerle ilişkileri en üst seviyeye çekebilmek için etkin bir altyapı şart.


Hızlı yanıt verebilme ve şikâyet yönetimi
İletişimde iki emel öncelik vardır: kesintisizlik ve güvenilirlik. Bunlar sağlandığı takdirde ancak verimli bir iletişim yapısı kurulabilir. Bu konuda herhangi bir sorun yaşayan müşterilere anında cevap verebilmek, bildirilen sorunları hemen ilgili bölümlerle paylaşarak en kısa sürede giderilmesini sağlamak son derece önemlidir. Bu noktada müşteri ile temasta olan satış ve hizmet birimlerinin diğer bölümler ile sürekli irtibatta olup olası durumlarda hızlı reaksiyon vermeleri bir zorunluluktur. Bu nedenle telekomünikasyon hizmetleri sunan şirketler, müşterilerden gelen şikâyetlerin toplanmasından çözüme kavuşturulması aşamasında dek geçen süreçte tüm işlemleri etkin biçimde gerçekleştirmek, sorunun belirlenen zamanda çözüldüğünü kontrol etmek durumundadır. Bu şirketler ayrıca, müşteri temsilcilerine belirli konularda pratik çözüm önerileri yapabilecekleri bir bilgi havuzu ve sorunları analiz ederek çözüm noktasına en net şekilde ulaştıracak bir sistem sağlamak ihtiyacı hissetmektedir.


Müşteri ilişkileri
Söz konusu iletişim olduğunda hız çok önemlidir. Bu nedenle telekomünikasyon hizmeti veren şirketlerin müşterileri ile olan ilişkilerinde müşteriyi tanımaları, müşteri ile ilgili geçmişe dönük tüm bilgilere kolaylıkla ulaşmaları ve müşterinin kendine has, özel ihtiyaçlarının farkında olmaları gerekir. Böylesi bir sitem içerisinde müşteriden gelen tüm hizmet talepleri o müşteriye veya duruma özel yürütülebilir, ve her müşteri ile özel bir diyalog kurulabilir. Diğer yandan belirli uygulama, hizmet ve tarifelere yönelik müşteri beklentileri tespit edilerek özelleştirilmiş hizmetler ve önerilerin oluşturulması, telekomünikasyon hizmetlerinin pazarlanmasına da yardımcı olacaktır. Ayrıca bu yaklaşım sonucunda, yoğun rekabetin yaşandığı telekomünikasyon sektöründe müşteriyi elde tutma becerisi de artacaktır. Örneğin Avrupa’nın önde gelen operatörlerinden bir tanesi, gelirlerinin önemli bir kısmını oluşturan müşterileri için özel bir program başlattı. Bu program sayesinde müşteriye sunulan hizmetin kalitesi artırıldı ve 2 yıl içerisinde operatörün müşteri kaybetme oranı yarı yarıya azaldı. Bir başka deyişle operatör yılda 20 milyon euroyu elinde tutmayı başardı.



Bilgi paylaşımı
Telekomünikasyon alanında bir değer zinciri içerisinde faaliyet gösteren şirketler, çok önemli bir konu olan müşteri taleplerine hızlı yanıt verme sürecinde tek bir merkezmiş gibi hareket etmek zorundadır. Bu nedenle taraflar arasında bilgi paylaşımının belirli bir seviyede sağlanması büyük önem taşır.



Microsoft CRM: İletişimde İlişki
Telekomünikasyon sektörünün hızlı yükselişi sürerken müşteri ilişkileri her zamankinden daha önemi bir hale geliyor. Kimi zaman milyonlara ulaşan müşterileri en doğru şekilde analiz etmek, segmentasyonu sağlamak ve özelleştirilmiş hizmetler kapsamında onlara değer sağlamak gerekli. Microsoft CRM’in satış modülü, bu sektörün katma değerli hizmetlerini en doğru ve hedeflenmiş biçimde müşterilere ulaştırmayı mümkün kılarken müşteri hizmetleri modülü geniş müşteri portföyünün yönetilmesi, şikayet ve istek analizlerinin yapılması gibi birçok işlemi kolaylıkla gerçekleştirmenize imkan sağlayacak.

http://www.pargesoft.com/

BUMERANG