10 Eylül 2009 Perşembe

Microsoft Dynamics NAV - E-Ticaret


E-ticaret’e Hazır mısınız?
Güçlü bir etkileşim ve bilgi paylaşımı başarılı şirketler için olmazsa olmaz bir özellik. Bu özelliğin hayata geçirilmesinin yolu da portal yapılarından geçer. Doğru ve etkin biçimde tasarlanmış bir portal, yönetim maliyetlerini önemli ölçüde azaltırken müşteriler, çalışanlar, iş ortakları ve diğer tüm ilgililer ile kişiselleştirilmiş ara yüzler üzerinden etkileşim kurulmasını mümkün kılar. Microsoft Dynamics NAV, sunduğu özellikler ile bu yapıyı mümkün kılarken süreçlerin mümkün olan her noktada otomasyonuna imkân sağlar.

Commerce gateway : Microsoft Dynamics NAV, farklı verilerin en doğru biçimde bir araya getirilmesi ve anlaşmaların en doğru biçimde oluşturulması için gerekli olan sistemi sunar. Bu sistem, maliyetleri en aşağıya çekerken süreçlerin otomasyonunu ağlayarak akıcılığı artırır. Microsoft Dynamics NAV’ın bu modülü sayesinde sistem, tarafların dokümanlarını paylaştığı etkin bir B2B platformu haline gelir.

Ticaret portalı : İletişim çağının en yaygın platformu olan Internet kurumların işlerine de büyük kolaylık ve verimlilik katar. Microsoft Dynamics NAV, kurumların çalışanları ve müşterileri ile olan ilişkilerini Internet temelli bir yapıya oturtarak etkileşimin en üst seviyede gerçekleşmesine imkân sağlar. Tedarik zincirinde yer alan tüm ilgililer şirket ile kendi ihtiyaçları çerçevesinde özelleştirilmiş web sistemleri ile etkileşim kurarken kendi iş yapılarına uygun bir etkileşim sağlanır. Web tabanlı ticaret yapısı, self servis hizmetleri ve diğer özellikleri sayesinde Microsoft Dynamics NAV tam bir işbirliği ortamı sağlar. Böylelikle iş ortaklarınızla gerçek zamanlı bir ilişki yürüterek onların ihtiyaçlarına anında yanıt verebilirsiniz.

Çalışan Portalı : Çalışanların verimliliğini en üst seviyeye çıkarmanın yolu ihtiyaç duydukları bilgiye kolaylıkla ve hızla erişmelerini sağlamaktan geçer. Microsoft Dynamics NAV sayesinde kurum çalışanları, ihtiyaç duydukları bilgileri kendi ara yüzleri üzerinden erişme şansına kavuşur.

Microsoft Dynamics NAV - Müşteri Servis Yönetimi


Müşterileriniz servislerinizden ne kadar memnun?
Müşteriler ile etkili ve sürekli bir ilişki kurmanın önem kazandığı gerçeğinden yola çıkan Microsoft Dynamics NAV, kapsamlı CRM özellikleri sunar. Microsoft Dynamics NAV’ın CRM özellikleri iki temel alanda konumlanıyor. Satış boyutunda bakıldığında müşterilerle etkin bir iletişim sağlamak, müşterilerin beklentilerine ve taleplerine en uygun teklifleri oluşturarak onlara sunmak Microsoft Dynamics NAV’ı CRM özelliği ile mümkün olur. Diğer yandan müşterilerine farklı kanaldan hizmet veren kurumların sundukları hizmetin kalitesini en süt seviyeye çıkarması, müşterilerinin beklentileri çerçevesinde hizmetleri konumlandırması da Microsoft Dynamics NAV’ın sağladığı avantajlar arasında yer alır.

Hizmet Yönetimi : Microsoft Dynamics NAV, müşteriye sunulan hizmetin kalitesini artırırken verimliliği en üst seviyeye çıkarmak, maliyetleri en iyi biçimde kontrol etmek, kaynakları optimumda kullanmak gibi amaçların da gerçekleştirilmesine zemin hazırlar. Bunun sonucunda kurumlar hizmet kalitesini yükseltirken rekabet avantajı elde eder. Örneğin çok önemli bir müşteri ciddi bir sorunla karşılaştı ve bunun çözümü için müşteri yetkiliye yönlendirildi fakat yetkili yerinde olmadığı veya uygun durumda olmadığı için müşteri defalarca denemesine rağmen yetkiliye ulaşamadı. Microsoft Dynamics NAV’ın saha hizmetleri özelliği sayesinde yetkililerin uygun olup olmadığını görmek, en uygun ve doğru yetkiliyi anında müşteriye yönlendirerek müşteri tatminini sağlamak mümkün.

İyi Hizmet Karlılık Getirir
Hizmet söz konusu olduğunda müşterilerilerin yüksek beklentisi vardır. Varolan birçok başarılı hizmet organizasyonlarına bakarsak biliyorsunuz ki müşterilerinizi hayal kırıklığına uğratmayı göze alamazsınız. Ancak iyi hizmet sunmak masraflı olabilir.

Müşteri gereksinimlerinizi karşılamak için verdiğiniz hizmetleri genişletmek karlı olsaydı ne olurdu?
Microsoft Dynamics NAV’daki Servis Yönetimi uygulama alanı, hizmet operasyonlarınızın üretkenliğini arttırmanıza ve aşağıdakileri yapabileceğiniz için rekabetçi yönünüzü güçlendirmenize yardım eder:

- Maliyetler üzerinde daha sıkı denetim sağlama
- Maksimum verimlilik için kaynaklarınızı düzenleme
- Daha iyi hizmet düzeyleri sağlayarak var olan müşterilerinizden kar elde etme

Neyi Ne Zaman Yapacağınızı Bilin
Verimli olmak istiyorsanız, ilerisini planlamalısınız. Servis Yönetimi ile hangi siparişlerin ne zaman karşılanmasını gerektiğini bildiğinizden doğru satınalma kararları alırsınız.

Şunları yapabilirsiniz:
Gereksinim duyduğunuzda istediğiniz yedek parçaların ve maddelerin kullanılabilir olup olmadığını görmek.
Tüm açık hizmet siparişleri için neyin ne zaman sipariş edileceğini görmek amacıyla taleplerinizi toplamak.
Uzun ve masraflı işlemler otomatikleştirildiği için çalışanlarınız siparişleri daha verimli karşılar. Çalışanlarınız zamandan tasarruf ettiği için paradan tasarruf edersiniz.

Müşteri sözleşmelerine, garantilere ve hizmet bilgilerine anında erişim kazanırsınız. Daha da fazlası, önemli bilgileri izlemek için daha az zaman harcar ve bölgeleri, uzmanlıkları ve hizmet maddelerini özel hizmet siparişlerini karşılamak için tahsis edebilirsiniz

Microsoft Dynamics NAV - Müşteri İlişkileri Yönetimi


Müşterilerinizi Ne Kadar Tanıyorsunuz?
Müşteriler ile etkili ve sürekli bir ilişki kurmanın önem kazandığı gerçeğinden yola çıkan Microsoft Dynamics NAV, kapsamlı CRM özellikleri sunar. Microsoft Dynamics NAV’ın CRM özellikleri iki temel alanda konumlanıyor. Satış boyutunda bakıldığında müşterilerle etkin bir iletişim sağlamak, müşterilerin beklentilerine ve taleplerine en uygun teklifleri oluşturarak onlara sunmak Microsoft Dynamics NAV’ı CRM özelliği ile mümkün olur. Diğer yandan müşterilerine farklı kanaldan hizmet veren kurumların sundukları hizmetin kalitesini en süt seviyeye çıkarması, müşterilerinin beklentileri çerçevesinde hizmetleri konumlandırması da Microsoft Dynamics NAV’ın sağladığı avantajlar arasında yer alır.

Tercih Edilen Müşteri Segmentlerine Odaklanın
İyi satış ve pazarlama işlemleri doğru kararları doğru zamanda almakla ilgilidir. Daha iyi iş kararları almak için, tüm pazarlama ve satış işlemlerinizi denetlemeniz ve bunlara odaklanmanız gerekir.
İş İlişkileri Yönetimi, size eksiksiz ve doğru bilgiler verir, böylece tercih edilen müşteri segmentlerinde etkileşimlere odaklanabilirsiniz.

Müşterilerinizin Bağlılığını Devam Ettirin
Var olan bir müşteriyi elde tutmak yeni bir müşteri bulmaktan çok daha ucuzdur. Müşterilerinizi %100 mutlu etmeye devam edemezseniz, işlerini başka bir yere götürme riskiyle karşılaşırsınız. Müşterileriniz pozitif, tutarlı deneyim bekler.

İlişkilerinizi Kişileştirin
İş İlişkileri Yönetimi, ilgili kişi veritabanınızdaki belirli segmentleri tanımlamanıza olanak sağlar. Müşterilerinize yaklaşımınızı, seçtiğiniz dilde kişiselleştirebilirsiniz ve bire bir pazarlamaya yoğunlaşabilirsiniz. Örneğin, geçmiş satın alma davranışlarına dayanarak bir satış kampanyası için belirli bir ilgili kişi grubu seçebilirsiniz.

Akıllı Etiketler : Microsoft Dynamics NAV’la tutulan verilerin akıllı etiketler sayesinde Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) uygulamaları ile de kullanılması sağlanır. Bunun sonucunda farklı uygulamalar arasında bilgi paylaşımı sağlanırken bilgiye erişim süresi de oldukça kısalır.

BUMERANG