Müşterilerinizi Ne Kadar Tanıyorsunuz?
Müşteriler ile etkili ve sürekli bir ilişki kurmanın önem kazandığı gerçeğinden yola çıkan Microsoft Dynamics NAV, kapsamlı CRM özellikleri sunar. Microsoft Dynamics NAV’ın CRM özellikleri iki temel alanda konumlanıyor. Satış boyutunda bakıldığında müşterilerle etkin bir iletişim sağlamak, müşterilerin beklentilerine ve taleplerine en uygun teklifleri oluşturarak onlara sunmak Microsoft Dynamics NAV’ı CRM özelliği ile mümkün olur. Diğer yandan müşterilerine farklı kanaldan hizmet veren kurumların sundukları hizmetin kalitesini en süt seviyeye çıkarması, müşterilerinin beklentileri çerçevesinde hizmetleri konumlandırması da Microsoft Dynamics NAV’ın sağladığı avantajlar arasında yer alır.
Tercih Edilen Müşteri Segmentlerine Odaklanın
İyi satış ve pazarlama işlemleri doğru kararları doğru zamanda almakla ilgilidir. Daha iyi iş kararları almak için, tüm pazarlama ve satış işlemlerinizi denetlemeniz ve bunlara odaklanmanız gerekir.
Müşteriler ile etkili ve sürekli bir ilişki kurmanın önem kazandığı gerçeğinden yola çıkan Microsoft Dynamics NAV, kapsamlı CRM özellikleri sunar. Microsoft Dynamics NAV’ın CRM özellikleri iki temel alanda konumlanıyor. Satış boyutunda bakıldığında müşterilerle etkin bir iletişim sağlamak, müşterilerin beklentilerine ve taleplerine en uygun teklifleri oluşturarak onlara sunmak Microsoft Dynamics NAV’ı CRM özelliği ile mümkün olur. Diğer yandan müşterilerine farklı kanaldan hizmet veren kurumların sundukları hizmetin kalitesini en süt seviyeye çıkarması, müşterilerinin beklentileri çerçevesinde hizmetleri konumlandırması da Microsoft Dynamics NAV’ın sağladığı avantajlar arasında yer alır.
Tercih Edilen Müşteri Segmentlerine Odaklanın
İyi satış ve pazarlama işlemleri doğru kararları doğru zamanda almakla ilgilidir. Daha iyi iş kararları almak için, tüm pazarlama ve satış işlemlerinizi denetlemeniz ve bunlara odaklanmanız gerekir.
İş İlişkileri Yönetimi, size eksiksiz ve doğru bilgiler verir, böylece tercih edilen müşteri segmentlerinde etkileşimlere odaklanabilirsiniz.
Müşterilerinizin Bağlılığını Devam Ettirin
Var olan bir müşteriyi elde tutmak yeni bir müşteri bulmaktan çok daha ucuzdur. Müşterilerinizi %100 mutlu etmeye devam edemezseniz, işlerini başka bir yere götürme riskiyle karşılaşırsınız. Müşterileriniz pozitif, tutarlı deneyim bekler.
İlişkilerinizi Kişileştirin
İş İlişkileri Yönetimi, ilgili kişi veritabanınızdaki belirli segmentleri tanımlamanıza olanak sağlar. Müşterilerinize yaklaşımınızı, seçtiğiniz dilde kişiselleştirebilirsiniz ve bire bir pazarlamaya yoğunlaşabilirsiniz. Örneğin, geçmiş satın alma davranışlarına dayanarak bir satış kampanyası için belirli bir ilgili kişi grubu seçebilirsiniz.
Akıllı Etiketler : Microsoft Dynamics NAV’la tutulan verilerin akıllı etiketler sayesinde Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) uygulamaları ile de kullanılması sağlanır. Bunun sonucunda farklı uygulamalar arasında bilgi paylaşımı sağlanırken bilgiye erişim süresi de oldukça kısalır.
Müşterilerinizin Bağlılığını Devam Ettirin
Var olan bir müşteriyi elde tutmak yeni bir müşteri bulmaktan çok daha ucuzdur. Müşterilerinizi %100 mutlu etmeye devam edemezseniz, işlerini başka bir yere götürme riskiyle karşılaşırsınız. Müşterileriniz pozitif, tutarlı deneyim bekler.
İlişkilerinizi Kişileştirin
İş İlişkileri Yönetimi, ilgili kişi veritabanınızdaki belirli segmentleri tanımlamanıza olanak sağlar. Müşterilerinize yaklaşımınızı, seçtiğiniz dilde kişiselleştirebilirsiniz ve bire bir pazarlamaya yoğunlaşabilirsiniz. Örneğin, geçmiş satın alma davranışlarına dayanarak bir satış kampanyası için belirli bir ilgili kişi grubu seçebilirsiniz.
Akıllı Etiketler : Microsoft Dynamics NAV’la tutulan verilerin akıllı etiketler sayesinde Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) uygulamaları ile de kullanılması sağlanır. Bunun sonucunda farklı uygulamalar arasında bilgi paylaşımı sağlanırken bilgiye erişim süresi de oldukça kısalır.