Kuruluşunuz diğer şirketlere benziyorsa, çalışan verimliliği kritik bir rekabetçilik parametresi ve başarı için önemli bir anahtardır. Çalışanlarınızın yalnızca daha verimli ve etkili olmasını istemekle kalmazsınız, aynı zamanda iş tatmini sağlamak ve çalışanlarınızın daha verimli çalışmasını kolaylaştırmak istersiniz.
Birçok kuruluş, çalışanlarının verimliliğini arttırmayı umarak bir ERP sistemi uygulamaya koyar ve sonuçta çalışanlarının çoğunluğunun bu sistemi kullanmadığını keşfeder. Pek çok işletme yönetim sistemi, verimliliği teşvik etmek yerine başarılı bir işletme oluşturmak için çok sıkı çalışan kişilere aşırı yüklenir, çalışanları sinirlendirir ve üzerine gelir.
Verimliliği Arttırmak için Tasarlanan Microsoft Dynamics AX 2009 teknik incelemesinde bahsedilen yakın tarihli bir araştırma, lisanslanan ERP’lerin yüzde 40′tan fazlasının kullanılmama nedeninin, kullanım kolaylığına sahip olmaması olduğunu ortaya koyar. Ayrıca çalışanlar ERP sistemlerini kullanmadığında, kritik iş süreçleri denetiminden ödün verilebilir hatta tamamen kaybedilebilir; böylece verimlilik ve büyümede düşüş görülür.
Microsoft Dynamics AX 2009 bireyse ve kurumsal verimliliği arttırmak üzere tasarlanmıştır. Çalışanlarına daha hızlı çalışmalarını ve kararları daha büyük güvenle almalarını sağlayan tanıdık, kullanımı kolay araçlar sağlayarak çalışanlarının daha verimli olmalarını ve işleri etkin şekilde yönetmelerini sağlamak isteyen kuruluşlar için ideal bir çözümdür.
Microsoft Dynamics AX’in İnsanların Daha Hızlı ve Daha Akıllıca Çalışmalarına Yardımcı Olduğu Beş Yol
İlgili görevler, bilgiler ve faaliyetlere odaklanmak ve öncelik sırasına koymak daha kolaydır- Bilgilere, görevlere ve iş süreçlerine Göreve Uygun şekilde (RoleTailored) erişim, çalışanların daha etkili şekilde çalışmasını sağlar. 30’dan fazla Görev Merkezi, çalışanlara kendi işleri veya görevleri ile en ilgili bilgiler ve faaliyetlerin sezgisel grafik görünümlerini sunar. İş akışı kapasiteleri ve sonuçları doğrudan Görev Merkezine entegre edildiği için, çalışanlarınız iş süreçlerinizin bir parçası olur.
Verilere daha basit erişim, Microsoft Office Excel, Microsoft Windows SharePoint Services ve Microsoft Office SharePoint Server gibi bilinen Microsoft araçları ile sağlanır.
Sezgisel bir kullanıcı arayüzü, işletme yönetimi sisteminizi öğrenmeyi ve kullanmayı kolaylaştırarak, öğrenme zorlukları ve eğitim maliyetlerini azaltmanızı sağlar.
Entegre iletişim ve işbirliği araçları, kuruluşunuz ve tedarik zinciri çapında etkili bir işbirliği sağlanmasını teşvik eder. Çalışanlarınız, işe devam bilgileri, anında mesajlaşma ve İnternet protokolü üzerinden sesli konuşma (Voice over Internet Protocol – VoIP) özelliklerini içeren entegre, birleştirilmiş iletişim araçları sayesinde daha etkili şekilde iletişim kurarlar. Dolayısıyla, çalışanlarınız doğrudan iş uygulamalarını kullanarak iletişim sağlarlar; bu da gerçek bir avantaj sağlar, çünkü iletişim sırasında ihtiyaç duydukları bağlamsal bilgilerin tamamı (arayan kişi, sipariş numarası, müşteri ayrıntıları gibi) halihazırda parmaklarının ucundadır.
Kuruluşunuzun tamamında karar vermenin iyileştirilmesi, kilit işletme alanlarındaki herkes için ad-hoc, self-servis karar desteği ve raporlama sayesinde sağlanır. Çalışanların Görev Merkezlerinde KPI’ler olarak gösterilen ve Excel’de daha ayrıntılı şekilde görüntülenebilen varsayılan veri küpleri sağlayarak self servis BI sunabilirsiniz.