Microsoft Dynamics NAV Müşteri Çözümü: Management Center Türkiye (MCT), sektöründe bir ilk gerçekleştirdi ve tüm süreçlerini Microsoft Dynamics NAV’a taşıdı.
1992 yılında İstanbul’da kurulan Management Centre Türkiye MCT), Türk iş dünyasına yüksek standartlarda Yönetim Geliştirme ve Eğitim Hizmetleri sunuyor. Uluslararası bir kuruluş kimliğine sahip olan MCT, Avrupa’nın en büyük ve kapsamlı Yönetim Geliştirme Merkezi Management Centre Europe’un resmi temsilcisi olarak faaliyet gösteriyor. MCT’nin uzmanlık alanları, “Şirkete Özel Eğitim Danışmanlığı, Organizasyonel Gelişim ve nsan Kaynakları Yönetim Danışmanlığı” hizmetlerini kapsıyor. Küresel iş dünyasının arkasında değil önünde giden bir iş yaşamını hedefleyen MCT, geniş hizmet yelpazesiyle Türkiye’nin en güçlü eğitim danışmanlığı kurumlarının başında geliyor.
Kuruluş, hem Türkiye hem de dünyanın önemli merkezlerinde uluslararası katılımla gerçekleştirilen Şirkete Özel Eğitim ve Danışmanlık Çözümleri ve Yöneticİ Konferansları sunuyor. MCT, aynı zamanda Ortadoğu ve Kuzey Afrika’daki dört MEMC (Middle East Management Centre) ofisinin merkez ofisi konumunda. Kuruluş, yılda 780 eğitim programı ve konferans düzenliyor ve bunlara toplam 18 bin yönetici katılıyor.
Kuruluş, hem Türkiye hem de dünyanın önemli merkezlerinde uluslararası katılımla gerçekleştirilen Şirkete Özel Eğitim ve Danışmanlık Çözümleri ve Yöneticİ Konferansları sunuyor. MCT, aynı zamanda Ortadoğu ve Kuzey Afrika’daki dört MEMC (Middle East Management Centre) ofisinin merkez ofisi konumunda. Kuruluş, yılda 780 eğitim programı ve konferans düzenliyor ve bunlara toplam 18 bin yönetici katılıyor.
MCT danışmanları Türkiye ağırlıklı olmak üzere Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetleri’nde eğitim programları gerçekleştiriyor. 2007 yılında 15. yılını kutlayacak olan MCT, eğitim danışmanlığı sektöründe geçirdiği başarılı yılların getirdiği büyüme ile birlikte artık yerel paketlerin ya da yurtdışındaki merkezin önerdiği eklektik çözümlerin artık ihtiyaçlarına yanıt vermediğine karar verdi.
MCT Finans Direktörü Erhan Feridun, ihtiyaçlarının sadece muhasebe, finans gibi mali süreçleri değil tüm süreçleri yönetecek bir çözüm olduğunu vurguluyor:
“Tüm süreçlerimizi yönetebileceğimiz bir ERP çözümü arayışına girdik. Söz konusu çözümün, bizim gibi orta ölçekli kuruluşlar için uygun bir ERP paketi olması gerekiyordu.”
Çözüm
MCT, hizmet verdiği sektörün doğası gereği, sürekli öğrenmeye ve gelişime inanıyor. MCT Finans Direktörü Erhan Feridun, aynı bakış açısının kuruluşlardaki teknoloji altyapısı için de geçerli olduğunu
ve özellikle ERP’ye geçişle birlikte girdikleri kapının ardında, bilgisayar teknolojilerinin uçsuz bucaksız olanaklarından faydalanarak
yeni bir boyuta geçeceklerini fark ettiklerini belirtiyor:
“Başlangıçta kuruluşlar, belli bir teknoloji yatırımı yapıp, örneğin bir ERP sistemine geçip, bu işin biteceğini düşünebilirler. Biz teknolojinin sonu olmadığını ve rekabette fark yaratmak için, Kendimizi olduğu gibi teknolojik altyapımızı da sürekli geliştirmemiz gerektiğini biliyoruz. ncelediğimiz yazılımlar içinde Microsoft Dynamics NAV ile önümüzde yeni bir ufuk açıldı. Microsoft’un Microsoft Dynamics ürünleriyle ilgili yeni politikasını da açıklamasıyla birlikte, müşterilerimize çok daha iyi hizmet vereceğimizi, mevcut kaynaklarımızla çok daha verimli çalışabileceğimizi anladık. Bu altyapı gelecekle ilgili beklentilerimizde de bize çok yardımcı olacak.”
Erhan Feridun, Microsoft Dynamics NAV ile birlikte Share Point portal kurarak, bilgi tabanlarını müşterileriyle paylaşacakları bir hale dönüştürmeyi planladıklarını açıklıyor. Müşteriler, web tabanlı bir altyapı üzerinden aradıkları bilgileri bulabilecekleri bir ortama
kavuşarak, eğitim içeriklerini, almış oldukları eğitimleri portal üzerinden görebilecekler. MCT Finans Direktörü Erhan Feridun,
Microsoft Dynamics NAV ile gelecekleri bir sonraki aşamanın, Microsoft Enterprise Reporting aracıyla online raporlar alabilmeleri olduğunu söylüyor. MCT’nin Microsoft Dynamics NAV ile amacı, 2007
Microsoft Office sisteminin ve raporlama araçlarının bu sistemle entegre olduğu, kurum içi kullanıcıların, uluslararası ortakların online bağlanabildiği, Share Point portal tarafından desteklenen bir altyapının ilk adımını atmaktı. Erhan Feridun, bu nedenle Microsoft ile uzun soluklu bir işbirliği hedeflendiğini vurguluyor; “Bu öyle bir başlangıç ki, şu anda hedeflediklerimizin ardından yapabileceklerimiz hayallerimizle sınırlı. MCT, ilerlediği yolda Microsoft’u birlikte
yürüyebileceği bir iş ortağı olarak görüyor.”
Çözüm
MCT, hizmet verdiği sektörün doğası gereği, sürekli öğrenmeye ve gelişime inanıyor. MCT Finans Direktörü Erhan Feridun, aynı bakış açısının kuruluşlardaki teknoloji altyapısı için de geçerli olduğunu
ve özellikle ERP’ye geçişle birlikte girdikleri kapının ardında, bilgisayar teknolojilerinin uçsuz bucaksız olanaklarından faydalanarak
yeni bir boyuta geçeceklerini fark ettiklerini belirtiyor:
“Başlangıçta kuruluşlar, belli bir teknoloji yatırımı yapıp, örneğin bir ERP sistemine geçip, bu işin biteceğini düşünebilirler. Biz teknolojinin sonu olmadığını ve rekabette fark yaratmak için, Kendimizi olduğu gibi teknolojik altyapımızı da sürekli geliştirmemiz gerektiğini biliyoruz. ncelediğimiz yazılımlar içinde Microsoft Dynamics NAV ile önümüzde yeni bir ufuk açıldı. Microsoft’un Microsoft Dynamics ürünleriyle ilgili yeni politikasını da açıklamasıyla birlikte, müşterilerimize çok daha iyi hizmet vereceğimizi, mevcut kaynaklarımızla çok daha verimli çalışabileceğimizi anladık. Bu altyapı gelecekle ilgili beklentilerimizde de bize çok yardımcı olacak.”
Erhan Feridun, Microsoft Dynamics NAV ile birlikte Share Point portal kurarak, bilgi tabanlarını müşterileriyle paylaşacakları bir hale dönüştürmeyi planladıklarını açıklıyor. Müşteriler, web tabanlı bir altyapı üzerinden aradıkları bilgileri bulabilecekleri bir ortama
kavuşarak, eğitim içeriklerini, almış oldukları eğitimleri portal üzerinden görebilecekler. MCT Finans Direktörü Erhan Feridun,
Microsoft Dynamics NAV ile gelecekleri bir sonraki aşamanın, Microsoft Enterprise Reporting aracıyla online raporlar alabilmeleri olduğunu söylüyor. MCT’nin Microsoft Dynamics NAV ile amacı, 2007
Microsoft Office sisteminin ve raporlama araçlarının bu sistemle entegre olduğu, kurum içi kullanıcıların, uluslararası ortakların online bağlanabildiği, Share Point portal tarafından desteklenen bir altyapının ilk adımını atmaktı. Erhan Feridun, bu nedenle Microsoft ile uzun soluklu bir işbirliği hedeflendiğini vurguluyor; “Bu öyle bir başlangıç ki, şu anda hedeflediklerimizin ardından yapabileceklerimiz hayallerimizle sınırlı. MCT, ilerlediği yolda Microsoft’u birlikte
yürüyebileceği bir iş ortağı olarak görüyor.”
Neden Microsoft Dynamics NAVçözümü? Erhan Feridun, Microsoft Dynamics NAV’ın sunduğu esneklik, kendi ihtiyaçlarına göre uyarlanabilirliği, güncellenebilirliği açısından
rakipsiz olduğunu belirtiyor. Modüler yapısının dışında parça parça alınabilmesi ve kolaylıkla özelleştirilebilmesi, ERP paketi olarak Microsoft Dynamics NAV’ı tercih etmelerinde önemli olmuş.
Microsoft, birlikte çalışabilecekleri çözüm ortağı konusunda da MCT’ye yardımcı oldu. Microsoft çözüm ortağı PargeSoft’la
yapılan bir dizi toplantının ardından, iki kuruluşun aynı dili konuşmaları, MCT’nin beklentilerinin doğru olarak anlaşılması
ve neler yapılacağının açıkça ortaya konulmasını kolaylaştırdı. Birkaç aylık bir süreçten sonra proje hayata geçirilebilir bir hale geldi. Artık yeni aşamalar vardı, çünkü MCT’nin beklentileri de bu süreçte
yeniden şekillendi.
Erhan Feridun: “Biz yeni beklentilere, yeni isteklere, yeni ufuklara doğru hevesli bir şekilde, tekrar PargeSoft’un kapısını çaldık. Bazı şeyleri tekrar düzenledikten sonra, etkisi atılan bir taşın dalgaları gibi genişleyecek bir başka projemizi hayata geçirmek üzere çalışmaya başladık” diyor.
Bu aşamada, Microsoft Dynamics NAV’ın proje modülünü tamamen PargeSoft’un yazmış olduğu bir seminer modülüyle ve bir web tabanlı kullanıcı arabirimiyle çalıştırmak üzereler.
Erhan Feridun, eğitim içeriklerinin tamamen şirketlere özel olduğuna, açık programlar hazırlamadıklarına dikkat çekiyor. İlk 20’deki kuruluşların 18 tanesi MCT müşterisi ve bu kuruluşlara doğrudan hizmet veriliyor. Eğitimler belirlendikten sonra, eğitime
katılacak kişilerin isimleri gibi bilgiler, söz konusu web tabanlı kullanıcı arabirimi üzerinden ve şirketler tarafından giriliyor.
Eğitimlerle ilgili son durum, örneğin eğitime kimlerin katılacağı, eğitimin yeri, kaç kişi katılacağı, eğitmenin adı, eğitimin içeriği,
konu başlıkları gibi bilgiler her seferinde online olarak görülebiliyor. İstenirse, bir önceki eğitimle ilgili küçük video görüntüleri de bu bölüme eklenebiliyor. Sonuç olarak teknolojinin bütün olanaklarını bu bölümde değerlendirmek mümkün olacak.
Bir projenin maliyetini etkileyen unsurlar bizim için çok önemli. Microsoft Dynamics NAV, bize projenin net karlılığını gösteriyor. Biz de buna göre projeye nasıl devam etmeliyiz konusunda çok daha doğru kararla alabiliyoruz.
rakipsiz olduğunu belirtiyor. Modüler yapısının dışında parça parça alınabilmesi ve kolaylıkla özelleştirilebilmesi, ERP paketi olarak Microsoft Dynamics NAV’ı tercih etmelerinde önemli olmuş.
Microsoft, birlikte çalışabilecekleri çözüm ortağı konusunda da MCT’ye yardımcı oldu. Microsoft çözüm ortağı PargeSoft’la
yapılan bir dizi toplantının ardından, iki kuruluşun aynı dili konuşmaları, MCT’nin beklentilerinin doğru olarak anlaşılması
ve neler yapılacağının açıkça ortaya konulmasını kolaylaştırdı. Birkaç aylık bir süreçten sonra proje hayata geçirilebilir bir hale geldi. Artık yeni aşamalar vardı, çünkü MCT’nin beklentileri de bu süreçte
yeniden şekillendi.
Erhan Feridun: “Biz yeni beklentilere, yeni isteklere, yeni ufuklara doğru hevesli bir şekilde, tekrar PargeSoft’un kapısını çaldık. Bazı şeyleri tekrar düzenledikten sonra, etkisi atılan bir taşın dalgaları gibi genişleyecek bir başka projemizi hayata geçirmek üzere çalışmaya başladık” diyor.
Bu aşamada, Microsoft Dynamics NAV’ın proje modülünü tamamen PargeSoft’un yazmış olduğu bir seminer modülüyle ve bir web tabanlı kullanıcı arabirimiyle çalıştırmak üzereler.
Erhan Feridun, eğitim içeriklerinin tamamen şirketlere özel olduğuna, açık programlar hazırlamadıklarına dikkat çekiyor. İlk 20’deki kuruluşların 18 tanesi MCT müşterisi ve bu kuruluşlara doğrudan hizmet veriliyor. Eğitimler belirlendikten sonra, eğitime
katılacak kişilerin isimleri gibi bilgiler, söz konusu web tabanlı kullanıcı arabirimi üzerinden ve şirketler tarafından giriliyor.
Eğitimlerle ilgili son durum, örneğin eğitime kimlerin katılacağı, eğitimin yeri, kaç kişi katılacağı, eğitmenin adı, eğitimin içeriği,
konu başlıkları gibi bilgiler her seferinde online olarak görülebiliyor. İstenirse, bir önceki eğitimle ilgili küçük video görüntüleri de bu bölüme eklenebiliyor. Sonuç olarak teknolojinin bütün olanaklarını bu bölümde değerlendirmek mümkün olacak.
Bir projenin maliyetini etkileyen unsurlar bizim için çok önemli. Microsoft Dynamics NAV, bize projenin net karlılığını gösteriyor. Biz de buna göre projeye nasıl devam etmeliyiz konusunda çok daha doğru kararla alabiliyoruz.
Erhan Feridun
Management Center Türkiye
Finans Koordinatörü
Faydalar MCT, bir eğitim şirketi olmasının yanı sıra, danışmanlık fonksiyonlarıyla da öne çıkıyor. Dolayısıyla proje maliyetleri, MCT için çok önemli. Erhan Feridun, Microsoft Dynamics NAV ile danışmanlarının projelerdeki maliyetlerini takip edebilmenin, finansal
kararlar almada çok değerli olduğunu belirtiyor; “Bir projenin maliyetini etkileyen unsurlar bizim için çok önemli. Microsoft Dynamics NAV, bize projenin net karlılığını gösteriyor. Biz de buna göre projeye nasıl devam etmeliyiz konusunda çok daha doğru kararlar alabiliyoruz. Bunun dışında bizim en önemli varlığımız insan ve insan kaynağımızı yönetmek, insan kaynağımızdan en doğru yerde ve zamanda faydalanmak konusunda artık içimiz çok rahat.”
Erhan Feridun, ileride Microsoft Dynamics NAV’ın CRM modülünü de hayata geçirmeyi planladıklarını, bununla birlikte müşteri memnuniyeti açısından da önemli faydalar elde etmeyi beklediklerini söylüyor; “CRM modülünü de hayata geçirdikten sonra aslında asıl resmi tamamlamış olacağız. Müşteri ilişkilerini bir kenara koyarsak, son iki yılda elde ettiğimiz faydalar arasında bulunduğumuz yeri net olarak görebilme gücünü elde ettiğimizi söyleyebilirim. Microsoft Dynamics NAV, büyüyen her şirkette olabilecek sıkıntıları gidermek için bir numaralı araç ve finansal durumumuzu görmemizde çok yardımcı oluyor. Ayrıca, raporlamada da ciddi faydalar elde ettik. Bizim gibi uluslararası anlamda birkaç şirketi ve iş birimini konsolide eden kuruluşlar için Microsoft Dynamics NAV, biçilmiş kaftan. Bu iş için, kendi içerisinde ek bir konsolidasyon paketi bulunuyor. Bunların dışında, Microsoft Dynamics NAV’ın arkasında Microsoft gibi uluslararası bir teknoloji devinin olması çok önemli. Bize bağlı olan yurtdışı ofislerinde kolaylıkla kullanıma geçirebilme imkanımız olması büyük avantaj sağlıyor.”
Microsoft Dynamics NAV’a geçiş, MCT’ye geçmişle karşılaştırılamayacak kadar kaynak tasarrufu sağladı. Zaman, finans ve insan kaynaklarının optimum yönetimi, doğrudan maliyetlerle ilişkili olduğu için, karlılığa etkisi büyük ve rekabette önemli bir fark yaratıyor.
Müşteri Memnuniyeti Erhan Feridun, Microsoft ve PargeSoft ile çalışmaktan büyük memnuniyet duyduklarını, her iki kuruluşla da ilişkilerini, uzun soluklu iş ortaklığı olarak değerlendirdiklerini belirtiyor; “Microsoft,
sancılı dönemimizde bize gerçekten yardımcı oldu. İnsanlarla iş yapan bir kuruluş olarak, bizim için insan ilişkileri her şeyden önemlidir. Bu anlayışı, gerek Microsoft gerekse PargeSoft uzmanlarında da görmek bizi güvende hissettirdi. Bütün samimiyetleriyle, hayatımızı kolaylaştırmak için yardımcı oldular. Geleceğe yönelik projelerimiz için de onlarla yola devam etmek üzere çalışmalara başlamış bulunuyoruz. Micrososft Dynamics NAV projesini uzun soluklu bir işbirliğinin başlangıcı olarak görüyoruz.”
Microsoft Dynamics NAV Kurumsal Kaynak Planlaması Yazılımı’nın Türkiye yerelleştirmesi faaliyetlerini yürüten ekip tarafından kurulmuş olan PargeSoft; ERP uygulamaları geliştirme ve danışmanlığı
konularında hizmet vermektedir. Satış sonrası hizmetlerde deneyimli personelinin ortalama sektör deneyimi 5 yıldan fazla olup, firma personel istihdamında ağırlığı satış sonrası hizmetler ve eğitim üzerinde yoğunlaştırmıştır. PargeSoft, kendini yazılım ihracatı yapmaya odaklamış vizyonu ile müşteri beklentilerini karşılamak ve
memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için çalışmaktadır. PargeSoft, uzun yıllardır çok çeşitli sektörlerde geliştirmiş olduğu çözümlerden elde ettiği bilgi birikimi ve deneyimli kadrosu ile Microsoft Dynamics
NAV ürününün Türkiye lokalizasyonunu gerçekleştirmiştir. PargeSoft Navisio ekibi Türkiye lokalizasyonunun yanında, dikey çözümler gerçekleştirerek Microsoft Dynamics NAV ürününün ülke pazarında
yaygınlaşmasını hedeflemektedir.
Management Center Türkiye
Finans Koordinatörü
Faydalar MCT, bir eğitim şirketi olmasının yanı sıra, danışmanlık fonksiyonlarıyla da öne çıkıyor. Dolayısıyla proje maliyetleri, MCT için çok önemli. Erhan Feridun, Microsoft Dynamics NAV ile danışmanlarının projelerdeki maliyetlerini takip edebilmenin, finansal
kararlar almada çok değerli olduğunu belirtiyor; “Bir projenin maliyetini etkileyen unsurlar bizim için çok önemli. Microsoft Dynamics NAV, bize projenin net karlılığını gösteriyor. Biz de buna göre projeye nasıl devam etmeliyiz konusunda çok daha doğru kararlar alabiliyoruz. Bunun dışında bizim en önemli varlığımız insan ve insan kaynağımızı yönetmek, insan kaynağımızdan en doğru yerde ve zamanda faydalanmak konusunda artık içimiz çok rahat.”
Erhan Feridun, ileride Microsoft Dynamics NAV’ın CRM modülünü de hayata geçirmeyi planladıklarını, bununla birlikte müşteri memnuniyeti açısından da önemli faydalar elde etmeyi beklediklerini söylüyor; “CRM modülünü de hayata geçirdikten sonra aslında asıl resmi tamamlamış olacağız. Müşteri ilişkilerini bir kenara koyarsak, son iki yılda elde ettiğimiz faydalar arasında bulunduğumuz yeri net olarak görebilme gücünü elde ettiğimizi söyleyebilirim. Microsoft Dynamics NAV, büyüyen her şirkette olabilecek sıkıntıları gidermek için bir numaralı araç ve finansal durumumuzu görmemizde çok yardımcı oluyor. Ayrıca, raporlamada da ciddi faydalar elde ettik. Bizim gibi uluslararası anlamda birkaç şirketi ve iş birimini konsolide eden kuruluşlar için Microsoft Dynamics NAV, biçilmiş kaftan. Bu iş için, kendi içerisinde ek bir konsolidasyon paketi bulunuyor. Bunların dışında, Microsoft Dynamics NAV’ın arkasında Microsoft gibi uluslararası bir teknoloji devinin olması çok önemli. Bize bağlı olan yurtdışı ofislerinde kolaylıkla kullanıma geçirebilme imkanımız olması büyük avantaj sağlıyor.”
Microsoft Dynamics NAV’a geçiş, MCT’ye geçmişle karşılaştırılamayacak kadar kaynak tasarrufu sağladı. Zaman, finans ve insan kaynaklarının optimum yönetimi, doğrudan maliyetlerle ilişkili olduğu için, karlılığa etkisi büyük ve rekabette önemli bir fark yaratıyor.
Müşteri Memnuniyeti Erhan Feridun, Microsoft ve PargeSoft ile çalışmaktan büyük memnuniyet duyduklarını, her iki kuruluşla da ilişkilerini, uzun soluklu iş ortaklığı olarak değerlendirdiklerini belirtiyor; “Microsoft,
sancılı dönemimizde bize gerçekten yardımcı oldu. İnsanlarla iş yapan bir kuruluş olarak, bizim için insan ilişkileri her şeyden önemlidir. Bu anlayışı, gerek Microsoft gerekse PargeSoft uzmanlarında da görmek bizi güvende hissettirdi. Bütün samimiyetleriyle, hayatımızı kolaylaştırmak için yardımcı oldular. Geleceğe yönelik projelerimiz için de onlarla yola devam etmek üzere çalışmalara başlamış bulunuyoruz. Micrososft Dynamics NAV projesini uzun soluklu bir işbirliğinin başlangıcı olarak görüyoruz.”
Microsoft Dynamics NAV Kurumsal Kaynak Planlaması Yazılımı’nın Türkiye yerelleştirmesi faaliyetlerini yürüten ekip tarafından kurulmuş olan PargeSoft; ERP uygulamaları geliştirme ve danışmanlığı
konularında hizmet vermektedir. Satış sonrası hizmetlerde deneyimli personelinin ortalama sektör deneyimi 5 yıldan fazla olup, firma personel istihdamında ağırlığı satış sonrası hizmetler ve eğitim üzerinde yoğunlaştırmıştır. PargeSoft, kendini yazılım ihracatı yapmaya odaklamış vizyonu ile müşteri beklentilerini karşılamak ve
memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için çalışmaktadır. PargeSoft, uzun yıllardır çok çeşitli sektörlerde geliştirmiş olduğu çözümlerden elde ettiği bilgi birikimi ve deneyimli kadrosu ile Microsoft Dynamics
NAV ürününün Türkiye lokalizasyonunu gerçekleştirmiştir. PargeSoft Navisio ekibi Türkiye lokalizasyonunun yanında, dikey çözümler gerçekleştirerek Microsoft Dynamics NAV ürününün ülke pazarında
yaygınlaşmasını hedeflemektedir.
EMEA Bölgesi’ne bağlı tüm ülkelerdeki finansal operasyonlarımız
Microsoft Dynamics NAV ile yürütülürken, aynı zamanda tüm ülkelerin finansal performansı Dynamics NAV’ın çoklu şirket, konsolidasyon ve boyutlara göre analiz özellikleri ile tek tek ve konsolide olarak rahatlıkla izlenebilir hale geldi. Geliştirilen detaylı onay mekanizmaları ile üst yönetimin iş süreçleri üzerindeki kontrol yeteneği de güçlendirildi.
Erhan Feridun Management Centre Türkiye
Finans Koordinatörü
Kaynak : Microsoft Magazine Türkiye
Microsoft Dynamics NAV ile yürütülürken, aynı zamanda tüm ülkelerin finansal performansı Dynamics NAV’ın çoklu şirket, konsolidasyon ve boyutlara göre analiz özellikleri ile tek tek ve konsolide olarak rahatlıkla izlenebilir hale geldi. Geliştirilen detaylı onay mekanizmaları ile üst yönetimin iş süreçleri üzerindeki kontrol yeteneği de güçlendirildi.
Erhan Feridun Management Centre Türkiye
Finans Koordinatörü
Kaynak : Microsoft Magazine Türkiye
http://www.pargesoft.com/ Microsoft Dynamics NAV / AX ERP Global Partner